A történetünk

A LEI Regiszter ötletét az alapítók a jogalany-azonosító (LEI-) kódok beszerzésének frusztráló folyamatával kapcsolatos tapasztalatai adták. Felismerték, hogy a vállalkozásoknak egyszerűbb és hatékonyabb módszerre van szükségük a LEI-kódok beszerzéséhez, és elhatározták, hogy valóra váltják ezt a víziót.

A kivételes ügyfélszolgálat és az egyszerűsített folyamatok iránti elkötelezettségünkkel gyorsan kiemelkedtünk az iparág szereplői közül, és a LEI Regiszter a hatékonyságáról és kiválóságáról lett ismert. Ma a LEI Regiszter a világ legnagyobb LEI-regisztrációs ügynöke, amely a világ minden táján ugyanúgy annak az igénylési folyamatnak az egyszerűsítése iránti elkötelezettséggel szolgálja ki a vállalatokat, amely a létrehozását inspirálta.

Küldetésünk

A LEI Regiszter elkötelezett amellett, hogy kiemelkedő szolgáltatást nyújtson és segítése a vállalatokat a pénzügyi előírások betartásában, így világszerte a vállalkozások nélkülözhetetlen partnerei vagyunk.

A technológia alkalmazásával értük el státuszunkat az egyik leggyorsabb LEI-regisztrációs ügynökként. API-integrációnk egyszerűsítette az adatok ellenőrzését, mivel megszüntette a manuális munkát a felek között. A helyi cégnyilvántartásokkal is összekapcsolódtunk, ami lehetővé teszi, hogy biztosítsuk az adatok automatikus kitöltését a zökkenőmentes igénylési folyamat érdekében.

Legújabb fejlesztésünk a LEIAdmin, egy kifejezetten pénzintézetek számára létrehozott LEI-kezelési megoldás.

A LEIAdmin lehetővé teszi a pénzintézetek számára, hogy ügyfeleik számára egy kattintással elérhetővé tegyék a LEI-igénylési kérelmet, így egyszerűvé téve a LEI-kódok igénylését és adminisztrációját. A LEIAdmin használatával a pénzintézetek egyetlen platformon kezelhetik ügyfeleik összes LEI-kódját, ezzel egyszerűsítve a kezelési folyamatot.

A technológiai fejlesztések és az olyan innovatív megoldások mellett, mint a LEIAdmin, olyan új iparági szabványokat határoztunk meg, mint például a többéves regisztráció, amely problémamentes, hosszú távú megoldást biztosít ügyfeleink számára.

Ma már globálisan működünk, és rendelkezünk irodákkal a kulcsfontosságú régiókban, ami lehetővé teszi, hogy világszerte kivételes szolgáltatást nyújtsunk a vállalkozásoknak.

Alapítva
2018
Joghatóság
300+
Ügyfél
253k+
Operations Manager

Inspiráló, hogy részese lehetek a LEI Regiszter fejlődésének és növekedésének. Tehetséges és támogató csapatunkkal sikerült átalakítanunk ügyfeleink élményét, és továbbra is elkötelezetten dolgozunk a folyamat további racionalizálásán, egyszerűsítésén és megújításán.

Hanna Tunnel
Üzemeltetési vezető

A LEI Regiszter más országokban

RapidLEI logo