Az Ön LEI kódját jelenleg a [current_lou] kezeli. Felhívjuk figyelmét, hogy a LEI-t csak akkor tudjuk megújítani, ha azt társaságunk kezeli. A LEI megújításának folytatása érdekében először át kell vinnünk az Ön LEI-ét LOU Partnerünkhöz, a RapidLEI-hez. A RapidLEI a GLEIF által akkreditált LEI kibocsátó. Kérjük, használja a transzferre vonatkozó űrlapot a LEI továbbításához, hogy segíteni tudjunk a megújításban.
LEI-ét jelenleg a [current_lou] kezeli. A következőben LEI-ét átvisszük a LEI Regisztrációs folyamatot követve. A folyamat befejezéséhez át kell vinnünk az Ön LEI-ét LOU partnerünkhöz, a RapidLEI-hez. A RapidLEI a GLEIF által akkreditált LEI kibocsátó. Válasszon az alábbiak közül: rendes transzfer (a LEI nem kerül megújításra) vagy transzfer LEI megújítással.
Mi a különbség a LEI átvitele és a LEI megújítása között?
A LEI megújítása a jogalanyhoz kapcsolódó regisztrációs adatok évenkénti frissítését jelenti a GLEIF adatbázisban. A jogalanyhoz kapcsolódó adatokat legalább évente egyszer frissíteni szükséges.
A LEI átvitel a LEI kód egyik szolgáltatótól a másikhoz történő átmozgatását jelenti. A LEI átvihető, annak biztosítására, hogy az ügyfél választhasson a szolgáltatók között. Ha az ügyfél nem elégedett a díjakkal, a szolgáltatással vagy az adatok minőségével, akkor a LEI-t átviheti egy másik LEI kibocsátóhoz (LOU). Az átvitel folyamata során a LEI szám változatlan marad. A folyamat a háttérben zajlik, a végfelhasználók számára nem látható. A LEI kódok minden egyes joghatóságnál érvényesek. A befektetési szolgáltatást nyújtók nem különböztethetik meg a LEI számokat a LOU szerint.
A LEI Regiszter a LEI megújulásával felkínálja az átvitel lehetőségét, hogy biztosítsa a legmagasabb szintű adatpontosságot.
A megújítás folytatásához először át kell vinnünk a LEI-t. Kérjük, használja a LEI transzfer űrlapot a megújítás folytatásához.
"Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön LEI kódját jelenleg partnerünk, a LOU RapidLEI kezeli, de nem mi vagyunk a Regisztrációs képviselő a folyamatban. Nagyra értékeljük érdeklődését szolgáltatásunk iránt, de sajnos jelenleg nem tudjuk támogatni kérését. A LEI megújításához kérjük, forduljon közvetlenül a RapidLEI-hez a support@rapidlei.com e-mail címen, vagy látogasson el a partneroldalára, és keresse meg helyi partnerét.
Köszönjük megértését!
LEI regisztráció ügyfélszolgálat"
Tisztelt Ügyfelünk!
Ön jelenleg érvényes szerződéssel rendelkezik a [lei] számú LEI-kódra. A szerződés [paid_until]-ig érvényes. Ez azt jelenti, hogy [paid_until]-ig gondoskodunk az Ön éves LEI-megújításairól. LEI-adatait itt ellenőrizheti: [leicert_link]
Amennyiben frissítenie kell LEI-adatait, vagy bármilyen kérdése lenne, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a [site_email] címen.
Egyetért az átvitellel, és folytatja a LEI megújítását?
A továbbiakban befejezett státuszt kap a LEI átviteli kérelem. Utolsó megerősítésként meg kell győződnünk arról, hogy szándékosan választotta a LEI átvitelt adatmegújítás nélkül. Szeretné mégis megújítani LEI kódját az átvitellel egyidejűleg?
Kedves ügyfelünk, lehetséges, hogy a jelentkezése és a Global Legal Entity (GLEIF) adatbázis között megegyezés van. Kérjük, ellenőrizze az alábbi információkat annak megerősítéséhez, hogy ez az ön cége vagy sem.
LEI:
Cég:
Cégszám:
Következő megújítás dátuma:
Állapot:
Ha a fenti információ az ön cégére vonatkozik, kattintson az IGEN gombra a LEI megújítási jelentkezés folytatásához. Ha biztos benne, hogy ezek nem az ön cégére vonatkoznak, kattintson a NEM gombra, és folytasson egy új LEI jelentkezéssel.